Haigla põhjendab iPatsiendi puudumist rahanappusega

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pildil on Ida-Tallinna keskhaigla polikliinik.
Pildil on Ida-Tallinna keskhaigla polikliinik. Foto: Peeter Langovits

Juba 2013. aasta veebruaris käivituma pidanud iPatsiendi portaali arendustööd on hetkel rahaliste ressursside puudumise tõttu seisatud.

«iPatsiendi arendustööd lükkuvad edasi, kuni vajalikud vahendid leitakse,» kinnitas Ida-Tallinna keskhaigla kommunikatsioonispetsialist Solveig Jahnke, kes hetkel enamat ei kommenteerinud.

Ida-Tallinna keskhaigla sulges patsiendiportaali 2012. aasta detsembris. Haigla läks üle uuele infosüsteemile ja seetõttu ei saanud senist iPatsiendi süsteemi enam kasutada.

Endine patsiendiportaal oli arendatud haiglasiseselt kasutatava infosüsteemi peale ehk patsientidele kuvati samasugust pilti nagu haigla arstidelegi. Uuel haiglasisesel infosüsteemil aga n-ö patsiendivaadet ei ole. Uus portaal peaks olema haiglasisesest süsteemist eraldatud ja sealjuures peaks see ka rohkem patsiendi vajadusi arvestama.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles