Ida-Viru keskhaigla tegi patsientide elu lihtsamaks

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Klienditeenindaja Aleksandra Stankevitš on üks neist, kes vastab telefonile 3311133.
Klienditeenindaja Aleksandra Stankevitš on üks neist, kes vastab telefonile 3311133. Foto: Ida-Viru keskhaigla

Kõikidele eriarsti ambulatoorsetele vastuvõttudele Järve, Ahtme, Kiviõli ja Sillamäe polikliinikutes saab registreerida helistades tööpäeviti kella 8-18 telefoninumbrile 33 111 33.

«Alustasime kõnekeskuse testimist juba aprillis. Eelmisel nädalal lülitasime ka Kiviõli ja Sillamäe polikliinikud ühe numbri taha ja nüüd võime uue numbri avalikult välja hõigata,» kommenteeris kõnekeskuse käivitamist IT spetsialist-projektijuht Viktoria Sladzevskis.

Vajadus kõnekeskuse kasutuselevõtuks oli pragmaatiline: haiglal on sissehelistamiseks liiga palju erinevaid telefoninumbreid, milles patsiendid ei orienteeru. Esimene, loogiline lahendus oligi ühendada eriarstiabi ehk polikliinikute sissehelistamisnumbrid. Uuel numbril saab ka kõiki broneeritud aegu üles öelda ning klienditeenindajad ise teavitavad sellest vastavaid töötajaid.

Esialgu jäävad iseseisvalt eraldi numbritega tööle hamba ja taastusravi kliinikute registratuurid ning ühisnumbrile saabunud kõned suunab klienditeenindaja edasi õigele numbrile. Vanad telefoninumbrid jäävad esialgu paralleelselt toimima, ainult nendest ei teavitata enam.

Ühine kõnekeskus muudab klientidele sissehelistamise mugavamaks ja ootamisaja lühemaks ja töö korraldamine muutub efektiivsemaks.

«Pikemas perspektiivis tahame luua klienditeeninduskeskuse, kuhu koonduvad ka teised haiglasse sissehelistamise ja info andmisega seotud telefonikõned, aga ka kirjalik (elektrooniline) suhtlemine. Esialgu räägime aga ühe lihtsa ja meeldejääva telefoninumbri kasutuselevõtmisest,» lisas Sladzevskis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles