Lugeja küsib: miks raiskab haigla raha kallile raadioreklaamile?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raadioeeter
Raadioeeter Foto: SCANPIX

«Kuku raadios reklaamib ennast Ida-Tallinna keskhaigla (ITK) nagu sanatooriumit, kuhu kõik peaksid sattuma, kus on hubane ja mõnus. Sellised reklaamikampaania maksab Kuku raadios üle 1000 euro! Kas tõesti ei ole haiglal midagi mõistlikumat rahaga teha?» uurib lugeja.

Vastab ITK kommunikatsioonispetsialist Kadri Penjam.

Ida-Tallinna keskhaigla tähistab sel aastal oma 230. tegutsemisaastat. Oleme Eesti vanim haigla, kus on mitmesaja aasta vältel töötanud märkimisväärselt oma aja tippspetsialiste ning ravi pakutud riigikorrast sõltumata.

Selleks, et teadvustada selle väärika daatumi tähtsust, oleme läbi käesoleva aasta juhtinud igati tähelepanu haigla juubelile – seda nii sõnas kui pildis. Selle nädala raames toimub erinevaid juubeliüritusi, kuhu oleme kutsunud haigla head koostööpartnerid ning endised töötajad, kelle seas on ka soliidsemas eas  inimesi – neid, kes kuulavad just Kuku raadiot.

Kuku on meie hea koostööpartner ning oleme nendega teinud koostööd ka varem – rääkinud tervisesaadetes südame tervisest, samuti teavitanud naise tervise teemadel. Koostööleppe raames valminud klipi näol ei ole tegemist reklaamiga, vaid pigem teadvustamisega, mida tähendab 230 tegutsemisaastat – sellise ajaloolise pagasiga ei leidu just palju asutusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles