Vaata, kas võimalik uus alkoreklaam kutsub ostma?

Marian Võsumets
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uute nõuete kohaselt tohib alkoholi reklaamis kasutada vaid tootega seotud infot
Uute nõuete kohaselt tohib alkoholi reklaamis kasutada vaid tootega seotud infot Foto: Kuvatõmmis

«Terevisioon» pani kokku alkoholireklaami, milles on räägitud vaid tootest endast, ei ole kasutatud muusikat ega vihjatud, nagu kaasneks alkoholi tarbimisega meeldivaid sotsiaalseid olukordi.

«See on tuntud Eesti viinatootja Eestis toodetud viin ehk alkohoolne jook. See teeb purju. Viin on maitselt kibe, värvusetu ja etanoolisisaldus on 40 protsenti,» kõlaks «Terevisiooni» koostatud viinareklaam, mis peaks vastama igati plaanitavatele uutele alkoholireklaami piirangutele, kirjutab ERR.

«Tegelikult see oli natuke liiga karm, päris nii hulluks see asi ei lähe,» märkis tervise- ja tööminister Jevgeni Ossinovski. Regulatsiooni eesmärgiks on aga leevendada olukorda, kus alkoholireklaamist puudutab alla poole infost toodet ennast ning reklaamitakse justkui toredat olukorda, mille alkohol loob.

Eile sai teatavaks, et sotsiaalministeeriumis valminud eelnõu piirab alkoholireklaami ja alkoholi kättesaadavust, muu hulgas keelatakse müük tanklates ja toitlustusasutustes kaovad happy hour'i pakkumised. Lisaks sellele soovib sotsiaalministeerium kohalikele omavalitsustele tagasi anda õiguse piirata alkoholimüüki toitlustusasutustes.

Reklaami esitletakse intervjuu 2.34 minutil:

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles