Graafik: haiglate digiregistratuuris haigutab tühjus (11)

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Digiregistratuurid
Digiregistratuurid Foto: graafika: Silver Alt

Samal ajal kui riik peab plaani, kuidas luua üle-eestiline digiregistratuur, pole haiglate kallid digilahendused massidesse jõudnud. Eesti inimene tahab võtta telefoni, helistada, kasvõi pikalt oodata ja siis muret kurta, mitte sahmida ID-kaardi paroolidega  niimoodi põhjendavad olukorda haiglad.

Olemasolevaist digiregistratuuridest kõige nähtavamalt välja mängitud Tartu Ülikooli kliinikumi (TÜK) patsiendiportaali ePatsient kaudu tehakse umbes kolm protsenti kõikidest esmastest tasuta arstiaegade broneeringutest. See ei ole veel suurem asi edulugu.

«Kasutajate aktiivsus võiks olla suurem,» nentis kliinikumi IT-teenistuse arendusosakonna juhataja Kati Korm. Ta ei pidanud silmas vaid aja broneerimist, vaid üldse portaali kasutamist, sest teha saab seal palju muudki.

Kommentaarid (11)
Copy
Tagasi üles