Näide korteriühistult, kuidas eriolukord inimesi liidab

Rebeka Kalam
, Tervisereporter
Copy
Keeruline aeg loob uusi lahendusi, mis võivad püsima jääda
Keeruline aeg loob uusi lahendusi, mis võivad püsima jääda Foto: Shutterstock

Korteriühistu Taara tuli välja algatusega, et aidata oma maja elanikke, kes koroonakriisi ajal poodi minna ei saa. 

See on teade korteriühistu liikmetele. Aktsioon ei ole veel toimiv, kuid on kooskõlastatud Eesti Maksu- ja Tolliametiga ning ootab käikulaskmist.

«Hea naaber!

Täna on aeg, mil saame ja peame üksteist aitama. Juhatus otsustas erakorralisel e-koosolekul, kuidas saaksime toidukaupade ja ravimite toimetamist korraldada abivajajatele. Otsekontaktide ja sularahaga arveldamise vältimiseks osutatakse teenust KÜ arvelduskonto kaudu.

Teenuse lühikirjeldus:

1) abivajaja täidab tellimuse vormi ja paneb juhatuse postkasti;

2) juhatus korraldab tellimuse edastamise kullerile;

3) kuller käib poes ja toimetab tellimuse abivajaja ukseni, annab uksekella ning tellimus antakse otsekontakti vältides üle;

4) kuller paneb tšeki juhatuse postkasti;

5) korteriühistu kompenseerib kulud kullerile ühe päeva jooksul;

6) korteriühistu lisab tšekis oleva summa järgmise kuu korteri üüriarvele eraldi reana.

INFO VABATAHTLIKELE / KULLERILE

- Teenuse eest raha ei saa.

- Kulud kompenseeritakse ühe päeva jooksul.

- Tellimuse efektiivsemaks täitmiseks on vajalik toimiv ja operatiivne suhtluskanal.

- Tellimuste täitmise päevad on esmaspäev, kolmapäev ja reede.

Teatises saab märkida suhtluskanalieelistuse ja kontaktandmed. Tellimuse vormid on edastatud kõikidele potentsiaalsetele abivajajatele.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles