Kriisi kiuste suveks vormi

Talis Tobreluts kaalus kuus aastat tagasi pea 100 kilo. «Rasvunuid on Eestis viiendik, nii et olin nende «õnneliku» 20 protsendi seas, kes kandis iga päev kaasas üleliigset keharasva,» tunnistab nüüdne personaaltreener.

FOTO: Kristjan Aru

Eriolukord on muutnud paljude seniseid treeninguharjumusi. Kuidas saada varasemale trennirajale tagasi, hoidudes rahvamassist ja säilitades tervise? Personaaltreener Talis Tobreluts räägib oma teekonnast tervisliku elustiilini ning annab nõu, kuidas sel kevadel ja suvel kindlasti treeningueesmärgid saavutada.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Ka jõutrenni on võimalik teha õues, kasutades mitmesuguseid objekte, nagu trepid, pingid, kivid või spetsiaalseid treeningvahendeid, nagu jõurihm, hantlid, kummilindid või oma keha raskus. Oluline on leida endale sobiv lahendus. Treening tuleb oma ellu integreerida – see mõjutab positiivselt tervist, kiirendab kaalu langetamist ja parandab enesetunnet.