Kui sageli tuleks trenni teha?

Jõutreening suurendab lihasmassi, kiirendab ainevahetust ja võimaldab kiiremini kaloreid põletada isegi väljaspool trenni. Kardiotreening aitab põletada kaloreid, tõsta tuju ja vähendada stressi.

FOTO: Shutterstock

Jõu- ja kardiotreeningute sagedus kaalu kaotamiseks sõltub sellest, kui kiiresti sa tulemusi näha soovid. Üldine soovitus on hoida kaalukaotus poole kuni ühe kilo piires nädalas. Lihtsalt öeldes tuleks põletada rohkem kaloreid kui tarbitakse, vahendab Healthline.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kaalukaotus sõltub treeningutele pühendatud ajast ja dieedi järgimisest. Tulemuste nägemiseks tuleks 4–5 päeval trenni teha. Alustada tuleks aeglaselt (2–3 päeva nädalas) ja liikuda viie päeva suunas. Trenn peaks sisaldama kardio- ja jõutreeningut, keretrenni ja venitamist.

Jõutreening suurendab lihasmassi, kiirendab ainevahetust ja võimaldab kiiremini kaloreid põletada isegi väljaspool trenni. Kardiotreening aitab põletada kaloreid, tõsta tuju ja vähendada stressi.